• CLEMENTONI MÓWIĄCE PIÓRO 500 PYTAŃ LICZBY

Symbol: CLE60964
Wiek dziecka 3 lata +
Płeć Chłopiec, Dziewczynka
Materiał Karton, Papier, Plastik, Inny
24.50
Wysyłka w ciągu 24h
Cena dostawy 6
Paczka w Ruchu - 3-4 dni robocze 6
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej - 2-3 dni robocze 7
Paczkomaty InPost - 1-2 dni robocze 9.99
Paczka w Ruchu (Pobranie) - 3-4 dni robocze 10.95
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej (Pobranie) - 2-3 dni robocze 11.5
Paczkomaty Inpost (Pobranie) - 1-2 dni robocze 14.95
Kurier Pocztex 48 - 2-3 dni robocze 15
Przesyłka kurierska - 1 dzień roboczy 18
Kurier Pocztex 48 (Pobranie) - 2-3 dni robocze 20
Przesyłka kurierska (Pobranie) - 1 dzień roboczy 25
Dostępność 36 szt.

Zamówienie telefoniczne: 574 241 000

image

 

Mówiące Pióro 500 pytań Liczby - to gra edukacyjna polegająca na pytaniach i odpowiedziach, które opracowano specjalnie z myślą o dzieciach powyżej piątego roku życia. Dzięki licznym, zajmującym komunikatom głosowym i magicznej, podświetlanej czapeczce , dziecko może bawić się samo, bez pomocy osoby dorosłej. Gra ta została opracowana z myślą o tym, by umożliwić najmłodszym naukę głównych pojęć matematycznych i doskonalić ich umiejętności logiczne i obserwacyjne. Zawiera 60 zadań, które pozwalają na stopniowe opanowanie liczenia, na początku na palcach, symboli arytmetycznych, elementów w zbiorach, rozkładania i składania liczb, wykonywanie pierwszych działań dodawania, odejmowania i mnożenia.

 

Zabawa ta sprzyja rozwojowi:

 

  • Logicznego Myślenia i Spostrzegawczości - rozpoznawanie, kojarzenie, kategoryzacja liczb, ilości, przedmiotów.
  • Umiejętności Manualnych - opanowanie i kontrola ruchów ręki, celowe używanie narzędzi graficznych.
  • Samodzielności - umiejętność podejmowania decyzji i samodzielne wykonywanie celowych działań.
  • Liczb, Ilości, Liczenia - odczytywanie, znaków liczbowych, kojarzenia liczb i ilości, kojarzenie tych samych ilości.
  • Pamięci.
  • Kreatywności i wyobraźni.

 

 

image

image

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie