Chat with us, powered by LiveChat
  • Reklamacje

Manito - sklep z zabawkami - jak złożyć reklamację   Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty oferowane w manito.pl są nowe i zamknięte przez producenta. Dokładamy wszelkich starań, by każdy produkt wysyłany z magazynu był sprawny i pozbawiony wad. Jeżeli jednak zdarzyło się inaczej, możesz złożyć reklamację. Wystarczą 2 kroki. Reklamacje są u nas rozpatrywane szybko - zwykle kilka dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia lub zwrotu produktu.

1. Skontaktuj się z nami telefonicznie 574 241 000 lub e-mailem: serwis@manito.pl i powiedz co się stało.

2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Możesz go pobrać klikając w to zdanie.

Reklamacje można składać także osobiście w biurze firmy: Amado Group sp. z.o.o; Zegrzyńska 4; 05-119 Legionowo; II klatka, IV piętro.