• Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

W przypadku gdy kupujący zgłosi wadę produktu w ciągu 14 dni od dokonania zakupu sprzedawca zobowiązany jest wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych z wyjątkiem producentów, którzy zaznaczają dłuższy okres reklamacyjny ( maksymalnie 21 dni roboczych) o czym informujemy klienta w momencie reklamowania produktu.

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy - serwis@manito.pl lub telefoniczny 533 361 130

Adresem reklamacyjnym jest:

Amado Group Sp z o.o.

ul. Zegrzyńska 4

05-119 Legionowo

W przypadku wysłania reklamacji na inny adres bądź wysłania jej bez wcześniejszej informacji mailowej lub telefonicznej czas jej rozpatrzenia znacznie się wydłuży.

 

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującym prawem konsument zawierający umowę kupna/sprzedaży na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Konsument ponosi koszty związane z odesłaniem do magazynu zwracanego produktu. Jeśli korzystanie z towaru było inne niż przeznaczenie charakteru, cech lub funkcjonowania rzeczy konsument odpowiada również za zmniejszenie jej wartości. Elementem składowym produktu jest również jego opakowanie. Kliknij w poniższy link aby pobrać dokument odstąpienia od zakupu. Prosimy o załączanie wypełnionego dokumentu do przesyłki zwrotnej.

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU